آموزش ساخت نگهدارنده هندزفری طرح اسب

به گزارش سایت با ما بیـاموز، هندزفری طرح نخ امروز با موضوع ” آموزش ساخت نگهدارنده هندزفری طرح اسب ” درون خدمت شما دوستان عزیز هستیم.

در مقاله های قبلی با آموزش ساخت کیف پارچه ای بدون دوختن در خدمت شما بودیم. هندزفری طرح نخ امروز نیز آموزش دیگری را به منظور شما آماده کردیم. هندزفری طرح نخ با ما همراه باشید.

در گذشته با مطلب مشابه آموزش ساخت کیف هندزفری در خدمت شما بودیم. درون این مطلب سعی داریم روش ساخت نگهدارنده هندزفری طرح اسب را بـه شما بیـاموزیم. درون واقع شما بـه کمک این نگهدارنده مـی توانید سیم هندزفری خود را بـه آن متصل نموده و از گره خوردن سیم هندزفری جلوگیری کنید. همچنین این نگهدارده بـه خاطر داشتن طرح اسب دارای زیبایی خاصی نیز مـی باشد. امـیدوارم با یکی دیگر از آموزش های سایت با ما بیـاموز همراه باشید.

———————————————————————————————————————–

مراحل ساخت نگهدارنده هندزفری طرح اسب »

———————————————————————————————————————–

مرحله اول : ابتدا وسایل مورد نیـاز را تهیـه نمایید :

  • سه رنگ مختلف از پارچه درون نوع دلخواه
  • تهیـه نخ بر اساس رنگ پارچه ها
  • یک پیچ دارای سر عمودی

مرحله دوم : درون ابتدا عرض کردیم یک پیچ دارای سر عمودی تهیـه کنید درون واقع این پیج حتما به صورتی باشد کـه بتوان از قسمت بالایی آن بـه عنوان یک گیره استفاده کرد. شما مـی توانید از دکمـه های جفتی یـا چسب های پارچه ای استفاده کنید.

مرحله سوم : درون این بخش بر روی پارچه ها تهیـه شده همانند تصویر زیر دو طرح بکشیده و با قیچی برش بزنید. از هر طرح زیر دو عدد تهیـه کنید.

مرحله چهارم : درون این بخش بر روی یک پارچه طرحی همانند حرف انگلیسی v البته بـه شکل برعکس برش زنید و بر روی طرح اسب بدوزید. همچنین همانند تصویر زیر یک نیز ایجاد کنید.

مرحله پنجم : درون این قسمت بر روی یک پارچه دیگر برشی همانند تصویر زیر بـه عنوان یـال اسب برش زده و بر روی گردن اسب بدوزید.

مرحله ششم : درون این قسمت تکه هایی از پارچه قرمز بر روی یـال اسب بدوزید و همچنین با دوختن قسمت پاها و چشم و قسمت صورت اسب را تکمـیل نمایید.

مرحله هفتم : درون این بخش بر روی یک لایـه دیگر از اسب کـه گفته ایم درون مرحله سوم برش بزنید لایـه قرمز ( لایـه قرمز دو تکه بوده هست که حتما روی هم قرار گرفته و دوخته شود) را روی آن همانند تصویر زیر بدوزید.

مرحله هشتم : سپس بر روی آن لایـه اصلی طرح اسب را کـه روی آن تغییراتی ایجاد کرده اید قرار دهید. و به دوختن بپردازید.

مرحله نـهم : درون این بخش پیچ را بـه همرا مـهره آن همانند تصویر زیر بـه بدنـه اسب وصل نمایید. سپس نگهدارنده هندزفری طرح اسب شما همانند تصویر زیر مـی تواند بسته شود.

مرحله دهم : درون نـهایت نگهدارنده هندزفری طرح اسب شما تکمـیل شده و شما مـی توانید درون طرف پشتی اسب سیم هندزفری را قرار داده و سپس دکمـه آن را ببندید. امـیدوارم از این آموزش نـهایت لذت را باشید.

نکته : زمانی کـه این کاردستی را ساخته اید از آن عگرفته و برای ما درون قالب نظر بفرستید که تا کاربران دیگر آن را مشاهده کنند. به منظور حمایت ما سایت با ما بیـاموز بـه دوستان خود معرفی نمایید.

آموزش ساخت نگهدارنده هندزفری طرح اسب

امـیدوارم با نظرات خود ما را خوشحال کنید. منبع : instructables —————————————————————————————————————————————–

توجه : هندزفری طرح نخ این مطلب متعلق بـه سایت با ما بیـاموز مـی باشد و کپی برداری از آن بدون ذکر منبع ،خلاف قانون مـی باشد.




[آموزش ساخت نگهدارنده هندزفری طرح اسب - با ما بیـاموز هندزفری طرح نخ]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 15 Jun 2018 14:06:00 +0000